الاتصال بنا



النتائج 1 إلى 7 من 7

الموضوع: لسه فاكر !!!!

  1. #1
    عضو فعال جدا
    تاريخ التسجيل
    Apr 2000
    المشاركات
    2,473


    لسه فاكر قلبي يدي لك أمان

    ولا فاكر كلمه ح تعيد اللي كان

    والا نظره توصل الشوق بالحنان

    لما تسألني أقولك كان زمان

    كانت الأيام في قلبي دموع بتجري

    وانت تحلالك دموعي وهي عمري

    ياما هانت لك وكانت كل مره

    تمحي كلمة من أماني فيك وصبري

    كلمة لما راح الهوى ويا الجراح

    واللي قاسيته في ليلي اتنسى ويا الصباح

    والنهار ده الحب والشوق والحنان

    لما تسألني أقولك كان زمان

    ياما حليت لك آهات قلبي وهيّ

    من قساوتك انت والأيام عليّ

    كنت تسمعها نغم واسمع صداها

    نار تدوب حبنا شوية شويه


    الهوى اللي هان عليّ ابتديت تعرف غلاوته

    النهار ده الحب سيره كان زمان

    لما تسألني أقولك كان زمان

    والليالي كنت بتسمي الليالي

    لعبة الخيال وهي عمر غالي

    كنت أبات أسأل عليك ظني ودموعي

    وانت متهني بحيرتي وانشغالي

    قل لي إيه هي الحكاية

    بعد ما عرفنا النهاية

    انت جيت مشتاق لحبي

    ولا لدموعي وأسايا

    النهار ده بعد ما فات الأوان

    مهما تحلف لي أقولك كان زمان


    [b]<small><small>[ تم تعديل الموضوع بواسطة &nbsp; سلطان نجد &nbsp; يوم &nbsp; 14-10-2000]





    سلطان نجد غير متواجد حالياً


  2. #2
    عضو فعال جدا
    تاريخ التسجيل
    Apr 2000
    المشاركات
    2,473


    صراحه اغنيه في قمة الروعه ...

    ابياتها كل واحد احسن واقوى من الثاني بس هالبيت عاجبني ما ادري ليه

    كانت الأيام في قلبي دموع بتجري....وانت تحلالك دموعي وهي عمري

    وش رايكم ؟؟؟


    لا وبعد بصوت كوكب الشرق حاجة ثانيه حاجه تهوس حكاية ورواية على قولة اخوانا




    ------------------
    انا مو اول ولا اخر حبيب .. في النهايه مع حبيبه يفترق
    من متى صابت معي حتى تخيب .. البخت وياي عمره ما صدق





    سلطان نجد غير متواجد حالياً

  3. #3
    عضو نشيط جدا
    تاريخ التسجيل
    Apr 2000
    المشاركات
    315


    اهلا سلطان نجد

    اكيد حاجه تهوس خاصه اذا كان من اختيارك

    شكرا اخوي

    ------------------
    مرحباكثرماهل وبل المطر
    ياشوق ياموق يابعدالنظر





    جمانه_وبس غير متواجد حالياً

  4. #4
    عضو فعال جدا
    تاريخ التسجيل
    Dec 1999
    المشاركات
    2,235


    سلطان شسالفة انت اكيييييييييد بتحب ..

    مبرووووووووك وين المرشد



    ------------------
    كن جميلا ترى الوجود جميلا







    بويوسف غير متواجد حالياً

  5. #5
    عضو فعال جدا
    تاريخ التسجيل
    Apr 2000
    المشاركات
    2,473


    جمانه_وبس : هلا بك والله من ذوقك والله احرجتيني
    ومشكوره اختي

    بو يوسف : ما سمعت المثل الي يقول لا حب مع الحياة ولا حياة مع الحب ؟؟؟!!!
    الحب في الروايات وبس للاسف اليوم ما عاد فيه حب ولا عاد فيه احد يقدره ..فيه تسليه ومصالح وبس اما الحب ف للاسف ماله مكان خلها على ربك بس



    ------------------
    انا مو اول ولا اخر حبيب .. في النهايه مع حبيبه يفترق
    من متى صابت معي حتى تخيب .. البخت وياي عمره ما صدق





    سلطان نجد غير متواجد حالياً

  6. #6
    عضو فعال جدا
    تاريخ التسجيل
    Jan 2000
    المشاركات
    2,424



    يا خطييييييييييييييييييير







    عسليه غير متواجد حالياً

  7. #7
    عضو فعال جدا
    تاريخ التسجيل
    Apr 2000
    المشاركات
    2,473


    عسليه : انا ؟؟؟

    ------------------
    انا مو اول ولا اخر حبيب .. في النهايه مع حبيبه يفترق
    من متى صابت معي حتى تخيب .. البخت وياي عمره ما صدق





    سلطان نجد غير متواجد حالياً





ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  
0