صفحة 6 من 7 الأولىالأولى 1234567 الأخيرةالأخيرة
النتائج 76 إلى 90 من 91

الموضوع: Unlimited Pack ! نستضيفك إلي اللانهاية ! عرض الاستضافة بلا حدود ! تفضل بالحجز :)

  1. #76
    عضو نشيط جدا
    تاريخ التسجيل
    Feb 2003
    المشاركات
    502


    ياليت يطبق التعامل مع جرائم الانترنت

    مستضيف ينزل باك اب زبون

    مع وجود فتره استرداد مبلغ 45 يوم


    نور سقطت انت واستضافتك
    بصراحه الواحد يهرب من الاستضافه العربيه
    لانه المستضيف يعمل بـ اصله فقط
    ولا يوجد شي يردعه
    سوى احترامه لنفسه

    كثير العرب المحترمين
    وافتخر
    لكن لا يوجد قانون يحمي العميل سوى اخلاق صاحب السيرفر


    نور انت تسيء لنفسك
    ولشعب مصر بالكامل





    __________________
    ---[ كلمتان خفيفتان على اللسان ]---
    ---[ ثقيلتان في الميزان ]---
    ---[ حبيبتان الى الرحمن ]---
    ---[ سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم ]---

  2. #77


    ياليت يطبق التعامل مع جرائم الانترنت

    مستضيف ينزل باك اب زبون

    مع وجود فتره استرداد مبلغ 45 يوم


    نور سطقت انت واستضافتك
    بصراحه الواحد يهرب من الاستضافه العربيه
    لانه المستضيف يعمل بـ اصله فقط
    ولا يوجد شي يردعه
    سوى احترامه لنفسه

    كثير العرب المحترمين
    وافتخر
    لكن لا يوجد قانون يحمي العميل سوى اخلاق صاحب السيرفر


    نور انت تسيء لنفسك
    ولشعب مصر بالكامل
    صدقت يا الغالي






  3. #78
    عضو جديد
    تاريخ التسجيل
    Jul 2008
    المشاركات
    10


    اخوانى ارجوا توضيح نقطة نور اكتفى ب (حسبى الله ونعم الوكيل)
    بس هوضح نقظه صغيرة نور مش بيتكلم على فلوس اخى والاخ اللى بيتكلم على انه شركه سيئه السمعه وانه نزل الباك اب ارجو عددم الكلام بدون معرفة الامور جيدا

    وياريت شباب محدش يتكلم على الفاضى

    يعنى الباك اب بالنسبه اللى بيقول انها نزلت يتاكد ان كانت شغاله ام لاء
    فالباك اب لم تشتغل بعد ولا هتشتغل
    ولا هتشغل لان نور انسان يعرف ربنا
    وكل انسان بيوصل لحاله نرفزة توصله لاى حاجه يعنى نور نزلها ومشغلهاش عشان عرف انه غلطان فى كده ومينفعش انه توصل بيه الحقارة زى اللى بيشهر بالشركه (بدون زكر اسماء لانهم كتروا بصراحه)وعرف انه غلط فى كده
    يعنى خالد قاله اعلى ما فى خيرك اركبه وشهر بشركته بدون وجه حق واظن اللى يتكلم يتكلم على الحق يعنى يقول اللى على ده وعلى ده
    وانا عارف ان نور غلطان فى موضوع الباك وقالى انه مش مشغلها وكده الراجل عداه العيب
    اما التانى اللى بيشهر ويقول كلام مش بيحصل ويسرق نص المحادثه عشان يطلع نفسه كويس اظن دة اقل تقدير ليه انه يبقى ........................................................................
    وكلام ليه عين يتكلم ويقول ده كزا وده كزا يعنى واخد حقه ووكمان تقل ادبك عليه ووكمان تقوله اعلى ما فى خيرك اركبه وكمان تروح تشهر فى شركته وكمان تغلط فيه وعايز الراجل يسكت اظن عيب اوى اوى يعنى
    ومش بقول ان نور مش غطان نور غلط فيك بس بعد ما انت غلطت ونزل الباك اب بس مش بتفتح يبقى كنت تلم انت الموضوع اولى وكل انسان ليه كرامه يا خالد قولتللك اوصل لحل جذرى منفعش قالو مصالحش مش جايب نتيجه تفتكر بقى ايه اللى المفروض
    يعنى يا اخوانى لو فى كلام وجهوة لخالد
    اما بالنسبه ل 45 بردوا محدش يتكلم وهو مش فاهم ياريت يعنى
    ال 45 للعروض الجديدة وخالد اخد شهر يعنى مش سنه كمان عشان نقول 45 يوم وانتوا عارفين الشهر 30 الا لو زوده من غير ما يقولوا

    ثانيا خالد حجز شهر بسعر كزا بعد ما يخلص الشهر يبقى اخد حقه
    ولما ياخد شهر تانى يبقى نبدا فى حق جديد
    كل شركه وليها اسعارها كل يوم وكل ساعه وكل شهر
    ونور قاله من الشهر الجاى الاسعار هتعلى اظن مش هيعامل واحد بسعر وواحد بسعر تانى الكل سواسيه يعنى مغيرش اتفاقه يا خالد
    وبدليل الاسعار اللى هو منزلها بتقارن اى شركه اما عن الاستضافه العربيه فهيا فعلا زباله وازبل منها مفيش
    ونور واخد من الداتا سنتر

    ياريت بقى اللى يتكلم فى الموضوع يقراه كله يا ميردش احسن لان شكله بيبقى وحش اوى وهو بيرد وهو مش عارف اى حاجه








    واتقال قبل كده الرزق من عند ربنا وبدليل كل اللى حصل ده والزباين بتيجى تشترى العرض اللى نازل
    وبيطلبواحاجات لو تحب تتفرج يا خالد هبقى هبقى اجبللك من نور واجبللك


    نور مش بيلعب ولا بيخون امانه حد


    نصيحه(الطيب احسن )ونور مبيفرقش معاه حد يعنى اوضح انك قولتله اعلى ما فى خيرك اركبه ولا مش بتقول غير اللى ليك واللى عليك مش بتذكرة


    الرزق على الله يا اخى هيروح واحد بيجى عشرة بس تصدق ان كتر الكلام والردود بتجيب زباين كتير
    هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههه
    نسبه 1%اللى هما ................ اللى بياخدو بكلام واحد متخانق مع واحد
    زى الحرامى اللى بيقوللك البوليس ضربنى ولبسنى تهمه
    مع انه حرامى بس عايز يطلع برىء
    هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههه
    شعب.............................................................................................. .......................................................................
    .................................................................................................... ..................................



    وشكرا يا اخوان يا عاقلين






  4. #79
    عضو نشيط جدا
    تاريخ التسجيل
    Feb 2003
    المشاركات
    502


    والاخ اللى بيتكلم على انه شركه سيئه السمعه وانه نزل الباك اب ارجو عددم الكلام بدون معرفة الامور جيدا
    وشكرا يا اخوان يا عاقلين
    وماهو
    ذنب من معلوماته في الباك اب

    حدث العاقل بما يعقل

    لو مت انا

    ولم ادفع مستحقاته

    لوفاتي


    هل سيتم المتاجره في معلومات موقعي

    اخي انصر اخاك ظالم او مظلوم

    والظالم تنصحه حتى لا يتمادى في الخطأ


    نور من اسواء الاستضافات العربيه

    اكبر مصيبه ان يتم التعامل في التجاره

    على حسب مزاج صاحب الاستضافه

    اذا عصب علي

    قد ينزل كل شي عني


    اما مسألة ان الباك اب معطوب

    لا يهمني كثير

    لانه تجرأ ووضعها امام الجميع

    وصدقني

    في كل موضوع وكل مقال وكل شي اكتبه بالانترنت

    سأذكر شركته بالسوء

    وسأحذر كل من يريد التعامل معه

    وقد اتجرأ ان ارد على عروضه لتحذير منه

    لاني احب لاخي ما احب لنفسي


    ولا يهمني خالد ولا اعرفه

    لكن الله اعطانا عقول نعلم منه الخطأ والصح

    وانا محايد لا يهمني خالد ولا نور

    وارى ان نور غلطه كبيره جدا


    وليتك تنصح نور قبل ان تنصحني


    وليد





    __________________
    ---[ كلمتان خفيفتان على اللسان ]---
    ---[ ثقيلتان في الميزان ]---
    ---[ حبيبتان الى الرحمن ]---
    ---[ سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم ]---

  5. #80
    عضو جديد
    تاريخ التسجيل
    Jul 2008
    المشاركات
    10



    في كل موضوع وكل مقال وكل شي اكتبه بالانترنت

    سأذكر شركته بالسوء

    هيك انتا فضحت نفسك

    مش اكتر من مشًهر مليان بالحقد

    لكن الله ما يخذل اللي معه حق

    ويذل اهل الباطل والحاقدين

    وزي ما تشًهر بالناس بالباطل

    يشهًر بيك الناس بالحق

    في كل موقع وكل مكان








  6. #81
    عضو نشيط جدا
    تاريخ التسجيل
    Feb 2003
    المشاركات
    502


    هيك انتا فضحت نفسك

    مش اكتر من مشًهر مليان بالحقد

    لكن الله ما يخذل اللي معه حق

    ويذل اهل الباطل والحاقدين

    وزي ما تشًهر بالناس بالباطل

    يشهًر بيك الناس بالحق

    في كل موقع وكل مكان

    ناقشني بعقل وابتعد عن المشاعر

    انظر متى سجلت انت ونور وخالد


    ومن هو نور حتى احقد عليه
    ولماذ اشهر فيه
    اليس هو من فضح اسماء وايملات اناس ليس لهم دخل في مشاكله مع خالد
    وسأظل احب لأخي ما احب لنفسي
    لاني لن اسكت لو كان اميلي وبياناتي في الباك اب
    فكيف بأناس لا يعلمون انهم سلعه في ظل زعل تنفضح كل امورهم



    و دائما ضعيف الحجه يهرب بترديد شعارات الحقد والمؤامره


    والمصيبه انك تدافع بباطل

    استغفر ربك
    وانصر اخاك الظالم
    وانصحه
    ابرك وانفع




    كثرواا اطفال النت

    ليتهم يقفلون التسجيل حتى نرتاح





    __________________
    ---[ كلمتان خفيفتان على اللسان ]---
    ---[ ثقيلتان في الميزان ]---
    ---[ حبيبتان الى الرحمن ]---
    ---[ سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم ]---

  7. #82
    عضو جديد
    تاريخ التسجيل
    Jul 2008
    المشاركات
    10



    ومن هو نور حتى احقد عليه
    ولماذ اشهر فيه


    تشًهر لأنك لم تقرأ ولم تعلم

    كما (لأقعدن لهم صراطك المستقيم)

    انصحك بقراءة الموضوع لأجل تفهم

    و تكون محايد اذا بــتريد

    و النصيحه مو بالتشهير

    لا حول و لا قوة إلا بالله






    التعديل الأخير تم بواسطة The.Hero ; 27-08-2008 الساعة 10:00 AM

  8. #83
    عضو نشيط جدا
    تاريخ التسجيل
    Feb 2003
    المشاركات
    502


    تشًهر لأنك لم تقرأ ولم تعلم

    كما (لأقعدن لهم صراطك المستقيم)

    انصحك بقراءة الموضوع لأجل تفهم

    و تكون محايد اذا بــتريد

    و النصيحه مو بالتشهير

    لا حول و لا قوة إلا بالله


    صدقت

    التشهير مو زين

    نور شهر بداتا خالد

    واغلب الظن انه منتدى

    خاصه ان العرب ما عندهم غير المنتديات

    اليس تشهير ان يضيع معلومات الاعضاء

    ليتك ترد

    والاهم انا لم اشهر

    نور العصبي

    عندنا غضب

    وضع الداتا على العلن

    وانما انا مجرد عضو في سوالف
    ورأيت العرض

    وشاهدت كل المصايب هذه


    وعندما تعلم من انسان انه اذا غضب على عملائه سيشهر في مواقعهم

    اليس من الافضل ان تحذر كل مسلم منه ؟!


    والمصيبه ان نور لم يتكلم لعلمه بغلطه
    وانت تدافع عنه ؟!





    __________________
    ---[ كلمتان خفيفتان على اللسان ]---
    ---[ ثقيلتان في الميزان ]---
    ---[ حبيبتان الى الرحمن ]---
    ---[ سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم ]---

  9. #84
    عضو جديد
    تاريخ التسجيل
    Jul 2008
    المشاركات
    10



    التشهير مو زين

    و انا لم اشهر

    نور وضع الداتا على العلن

    وانما انا مجرد عضو في سوالف

    اليس من الافضل ان تحذر كل مسلم منه ؟!

    والمصيبه ان نور لم يتكلم

    وانت تدافع عنه ؟!
    انت تشًهر بالناس بالباطل

    لانك إما لم تقرأ الموضوع كله

    أو منحاز بغرض التشهير الواضح

    لو كلفت خاطرك عناء القراءه

    كنت عرفت ان مافي باك اب او داتا منشوره

    و الاخ نور حكي كتير بهالموضوع ومافي حدا بدو يفهم

    وبالاخير اكتفي بحسبي الله و نعم الوكيل

    في كل مـشًهر حاقد لا يقرأ و لا يفهم






  10. #85
    عضو نشيط جدا
    تاريخ التسجيل
    Feb 2003
    المشاركات
    502


    انت تشًهر بالناس بالباطل

    لانك إما لم تقرأ الموضوع كله

    أو منحاز بغرض التشهير الواضح

    لو كلفت خاطرك عناء القراءه

    كنت عرفت ان مافي باك اب او داتا منشوره

    و الاخ نور حكي كتير بهالموضوع ومافي حدا بدو يفهم

    وبالاخير اكتفي بحسبي الله و نعم الوكيل

    في كل مـشًهر حاقد لا يقرأ و لا يفهم

    لو انك اخذت مسدس وما وضعت فيه رصاص
    وتهاوشت انت وواحد ورفعت عليه المسدس
    وانت عارف ان مافيه رصاص

    وراح هـ الانسان واشتكاك عن القاضي
    ماذا سيحدث ؟

    هذا ماحدث من نور
    حتى لو الباك اب معطوب ( هذا اذا صدقنا ادعائك ولا اعلم قد يكون مو معطوب )
    انزاله مصيبه


    اما اني حاقد على ايش ياربي
    احترم من تخاطب
    كما احترمتك على صغر سنك
    وخاطبتك كرجل بعمري


    واما الدعاء
    فـ الله اعلم بالنيات ولن يضر عبد بدعاء جاهل


    ماقول الا الله يصلحك
    توك صغير ولا تعرف اداب الحوار
    ولا اعلم مادخلك حتى بنور

    هل انت نور وهذا نكك الثاني





    __________________
    ---[ كلمتان خفيفتان على اللسان ]---
    ---[ ثقيلتان في الميزان ]---
    ---[ حبيبتان الى الرحمن ]---
    ---[ سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم ]---

  11. #86
    عضو سوبر نشيط
    تاريخ التسجيل
    Mar 2008
    المشاركات
    824


    The.Hero بلا فلسفه . صاحبك نور غلطان من ساسه لراسه بمسأله الباك اب , سواء كان صحيح ولا تالف واصلا الموضوع ذا وصمه عار على شركته وهو دوبه فهم تقوم انت ترفع الموضوع






  12. #87
    عضو جديد
    تاريخ التسجيل
    Jul 2008
    المشاركات
    10


    حتى لو الباك اب معطوب ( هذا اذا صدقنا ادعائك ولا اعلم قد يكون مو معطوب )
    مازال المشهرون لا يكلفون أنفسهم مشقة القراءه

    لا يعلمون معطوب ولا مو معطوب ( يعني مو داري بالموضوع)

    يعني المصيبه عندما يجتمع الجهل بالأهواء و الأغراض الدنيئه للمشًهرين

    يصير الحال كما نري الأن

    لكن يوما ما ينقلب التشهير علي المشًهرين أنفسهم

    و يتشًهر بيهم بالحق زي ما شًهرو بالناس بالباطل

    يومئذ يفرح المؤمنون بنصر الله

    و لا حول ولا قوة إلا بالله






  13. #88
    عضو نشيط جدا
    تاريخ التسجيل
    Feb 2003
    المشاركات
    502


    The.Hero بلا فلسفه . صاحبك نور غلطان من ساسه لراسه بمسأله الباك اب , سواء كان صحيح ولا تالف واصلا الموضوع ذا وصمه عار على شركته وهو دوبه فهم تقوم انت ترفع الموضوع
    صدقت

    وكل شي واضح

    كل الشكر على قول الحق





    __________________
    ---[ كلمتان خفيفتان على اللسان ]---
    ---[ ثقيلتان في الميزان ]---
    ---[ حبيبتان الى الرحمن ]---
    ---[ سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم ]---

  14. #89
    عضو نشيط جدا
    تاريخ التسجيل
    Feb 2003
    المشاركات
    502


    مازال المشهرون لا يكلفون أنفسهم مشقة القراءه

    لا يعلمون معطوب ولا مو معطوب ( يعني مو داري بالموضوع)

    يعني المصيبه عندما يجتمع الجهل بالأهواء و الأغراض الدنيئه للمشًهرين

    يصير الحال كما نري الأن

    لكن يوما ما ينقلب التشهير علي المشًهرين أنفسهم

    و يتشًهر بيهم بالحق زي ما شًهرو بالناس بالباطل

    يومئذ يفرح المؤمنون بنصر الله

    و لا حول ولا قوة إلا بالله
    لن تفهم كلامي
    وسوف تدعي علي وتنعتني بأقبح الصفات
    لكن قيل
    " كلام الحكيم حماقة في نظر المجنون "
    الله يصلح حالك





    __________________
    ---[ كلمتان خفيفتان على اللسان ]---
    ---[ ثقيلتان في الميزان ]---
    ---[ حبيبتان الى الرحمن ]---
    ---[ سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم ]---

  15. #90
    عضو نشيط
    تاريخ التسجيل
    Aug 2007
    المشاركات
    127


    لووول اضحكتني الجملة

    نور واصل للاعلى منه

    لووووووووووووووووووووووووووووووووول

    لا اقول الا

    الي شسمه هو هو والقافلة تسير

    اخي روح اشتكي

    باكابات الناس مو لعبة بأيدك يا اخ لو ان شاء الله تكره كره جم !! وماتطيق تشوف ويه

    ما تروح تنشر تعبه

    جم بينك وبينه ريال ريالين ؟؟

    واهو قال 4 ايام مستضاف وتروح تهدده على هالحركة انا الحين اثق بأنك مجرد شخص استفزازي على الي سويته

    روح امسح باكاب الولد واستهدي ربك

    والاخ المشتكي على قولت المثل " لا يهزك ريح " روح اشتكي اي نعم اشتكي !!


    والحمدالله والحمدالله

    والف من شكره وحمده

    اني مو بشركتك





    __________________
    اشغــل الانتظار بالاستغفـــار
    سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
    لا إله إلا الله وحده لا شريك له , له الملك وله الحمد وهو على كل شيء قدير

صفحة 6 من 7 الأولىالأولى 1234567 الأخيرةالأخيرة




ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  
0
أضف موقعك هنا